Shop Mobile More Submit  Join Login
I Have A Pointy Ear Fetish by Libberachi I Have A Pointy Ear Fetish by Libberachi
When I saw this stamp by *DragonHeartLuver I couldn't help but ask if I could make a nicer version. Thankfully, they said yes! Also, I apologize for taking so damn long to do it, LOL.

Characters are, in order, Rin Okumura from Blue Exorcist/Ao no Exorcist, Brooklyn from Gargoyles, Sesshoumaru from InuYasha, and Kurt Wagner/Nightcrawler from X-Men: Evolution (not my art).

Feel free to use, a fave and/or comment would be nice if you do, but not really necessary. Enjoy!

Edit: Added more characters, fixed the type a little, etc. Will likely further edit and fix up (for example, the font, color, etc.), for now, enjoy. :)
Add a Comment:
 
:iconcorgithebutt:
CorgiTheButt Featured By Owner Aug 11, 2014  Student General Artist
Mmm dat Nightcrawler tho' Oh yess 
Reply
:iconpiddies0709:
Piddies0709 Featured By Owner Jul 6, 2014
Pointy ears. Who doesn't love em?
Reply
:iconrosie-chan17:
Rosie-chan17 Featured By Owner Jun 19, 2014  Hobbyist Filmographer
Pretty cool.
Reply
:iconmissunashamed:
MissUnashamed Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist Digital Artist
I don't exactly have a "fetish" but I'm always just so fascinated by things with beaks/long faces. Weird? :o (Eek) LOL
Reply
:iconwulfsista:
Wulfsista Featured By Owner Oct 19, 2013  Hobbyist Traditional Artist
This is cool, I talked to a Friend about pointy Ears lately :XD:
Reply
:iconscifiqueen102:
scifiqueen102 Featured By Owner Sep 19, 2013

awesome!!!

i love that you used Kurt from X-Men:evolution!! also Sesshomaru!!

Reply
:iconhylee:
Hylee Featured By Owner Sep 19, 2013  Hobbyist General Artist
i like the idea. its cute. do you know if theres one for white hair? since thats sort of my thing, not pointy ears? cause i sooooo want on now for my page.
Reply
:iconlibberachi:
Libberachi Featured By Owner Sep 20, 2013   Digital Artist
Apparently so. XD (Just do a search for "white hair" in the DA stamps gallery: www.deviantart.com/darelated/d… )

:iconwhitehair-club: There's at least one group for it, too. Again, do a search in the groups category. :3
Reply
:iconhylee:
Hylee Featured By Owner Sep 21, 2013  Hobbyist General Artist
lol i didnt know i could search the groups. but thanks. i couldnt search because i was on my phone at the time and it barely lets me post comments.
Reply
:iconlibberachi:
Libberachi Featured By Owner Sep 22, 2013   Digital Artist
XD No problem. DA's site layout is a friggin' disaster. I didn't even know for the longest time that there was a forum. I also have no idea how to get to it in the mess of a layout. o.O
Reply
:iconhylee:
Hylee Featured By Owner Sep 23, 2013  Hobbyist General Artist
o.o there's a forum? yep. and i think i found it. at the top, next to deviantArt by the search bar, i thnk you can get to it from the little drop down arrow.... maybe. it said forum. maybe that's it?
Reply
:iconpurrfectlykind:
PurrfectlyKind Featured By Owner Sep 19, 2013  Hobbyist General Artist
This is perfect! I sooo needed a stamp like this <3
Reply
:icondragonheartluver:
DragonHeartLuver Featured By Owner Apr 8, 2013  Student Artist
o wow this is pretty kool hun X3 that's for the Mimi feature in your description ^^

the only thing i would like to point out us that you might want to make the text a bit bolder or at lest bigger for they are kinda hard to read

but other then that great job X3
Reply
:iconkitsunetechdreamer:
KitsuneTechDreamer Featured By Owner Apr 8, 2013  Student General Artist
Sweet! I love the other demonic qualities he has as well; like his tail and fangs XD
Reply
:iconlibberachi:
Libberachi Featured By Owner Apr 8, 2013   Digital Artist
Yeeees! Call me furfreak all you want (even though I'm not one), but I can't help but love his slightly animalistic bits. It's just too damn cute. All that tail twitching and wagging when he's annoyed or excited and and omg. ;____;
Reply
:iconkitsunetechdreamer:
KitsuneTechDreamer Featured By Owner Apr 8, 2013  Student General Artist
Haha, yea it makes him unique and they match his personality as well ^_^
Reply
:iconangiii260:
angiii260 Featured By Owner Apr 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
This is so accurate it physically hurts omg.
i wish i could use stamps, im crying (?)
Reply
:iconlibberachi:
Libberachi Featured By Owner Apr 7, 2013   Digital Artist
To my knowledge, you can use them on your profile page even if you can't use them in journals. I wanna say people can now use stamps in journals regardless of whether or not they have a premium membership, but I could be wrong. ^^; Feel free to give it a go though! :)
Reply
:iconangiii260:
angiii260 Featured By Owner Apr 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
oh really? o_o i'll check it then, thank you! :D
Reply
:iconlibberachi:
Libberachi Featured By Owner Apr 8, 2013   Digital Artist
^__________^ Glad to be of service, I just hope it works for you! :heart:
Reply
:iconangiii260:
angiii260 Featured By Owner Apr 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
OMG IT WORKS! QAQ!! afkjdh thank you veerrryy muuchhhh >>>ww<<< :iconarmstrongtighthugplz:
Reply
:icononemoretragedy:
OneMoreTragedy Featured By Owner Apr 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
And we can't forget about those tails. ;)
Reply
:iconlibberachi:
Libberachi Featured By Owner Apr 7, 2013   Digital Artist
XD Oh yes! I should totally do that, shouldn't I? I already wanted to do a PLZ account of Shiemi with sunglasses and that stupid Kanye face and the text "Dat Tail". :D
Reply
:icononemoretragedy:
OneMoreTragedy Featured By Owner Apr 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
Oh, that would be awesome! :D
Reply
:icondigoraccoon:
Digoraccoon Featured By Owner Apr 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
Heh heh, pointy ears can be pretty sexy. :)
Reply
:iconlibberachi:
Libberachi Featured By Owner Apr 7, 2013   Digital Artist
XD Epic stamp is epic, which is why I couldn't resist making it sexier. :horny:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 7, 2013
Image Size
84.0 KB
Resolution
99×56
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,477
Favourites
98 (who?)
Comments
26
×